Boendestöd

Jag har jobbat inom hemtjänst och äldreboende hittils nu under sommaren, jag har trivts riktigt bra.
Häromdagen ringde min chef dock och frågade om jag kunde tänka mig att jobba inom boendestöd istället en längre tid, hon tyckte jag passade in fint med min utbildning och allt, så igår och idag jobbade jag där och det verkar riktigt roligt. så nu är det spikat i 5 veckor framåt, eventuellt mer!
Det är mer stödjande för folk som har psykiska funktionshinder och men även sånna som har fysiska sådana. Men är yngre. och dem som är inom psykiatrin.
Ska bli spännande att få jobba med detta, då det blir lite annorlunda uppgifter och klimat allmänt.

skulle inte sitta fel med finare väder dock, så man inte blir en blöt hund när man är ute och springer i jobbet!

Hoppas ni har det fint i vätan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0