Sommarlov!

Idag går jag på sommarlov, sista dagen på praktiken igår efter 15 veckor. Var en massa kramar med våra handledare och sista dagen med tjejgruppen i tisdags och tjejerna tyckte det var jätte tråkigt att vi inte skulle komma tillbaka och gav oss massa kramar. Kommer nog sakna alla!

Sista skoluppgiften lämnades också in igår och alla intyg och allting som skulle in.

Så nu blir det lugnt! Har inte lyckats få ett sommarjobb, det är hejdlöst svårt här i Götet. Men vem vet, har man tur kanske det fortfarande kommer något. Strömstad vet jag har brist på sommarjobbare, men orkar inte pendla hela sommaren dit, är för långt.

Tror jag ska fira första dagen på sommarlovet genom att slappa som bara den!



Uddevalla tågstation påväg hem i förrgår. Härligt väder som svepte in över solskenet.


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj ja de hade verkligen mkt grejer. Hittade ett "tält" som man kan hänga i buren :) Undra om det är något :)

Har tyvärr ingen bra video på Gonzo när han rullar :/ Men ska försöka komma ihåg att filma honom när han rullar. :) Är dålig på att veta hur man lägger in video på bloggen. Måste man ha youtubekonto? Ska göra mitt bästa :)

2012-06-01 @ 15:46:23
URL: http://peterssonemma.wordpress.com
Postat av: Leslita

Härligt med sommarlov, jag har en vecka kvar. Snart så! :) Fast ska gå en sommarkurs men det är ganska soft. Kan slappa samtidigt. Jaha pluggar du på Högskolan i Väst :) är det en bra skola? Vad världen kan vara liten ibland. Kanske inte är så omöjligt att träffas nån dag i sommar?



Ja inka kakaduorna är verkligen fina. Finns så många gojor alltså. Hade velat se alla, kanske borde bli fågelskådare i pantropiska länder hahahah!

2012-06-01 @ 17:58:27
URL: http://leslita.blogg.se/goja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0