Längtan

Jag längtar så otroligt mycket till sommaren. Sommaren är det bästa som finns enligt mig, även om de andra årstiderna kan ha sin charm de med.

Men nu är det 13 veckor kvar på skolterminen och två veckors praktik avverkat, det går sjuhelsikes snabbt!

Får jag tag på sommarjobb till sommaren kanske jag dessutom tar och unnar mig en trip till Las Vegas! Ensam. Men jag känner en där, så kommer ju inte vandra omkring där ensam. Men jag är lite av en fegis så jag vet inte om jag vågar ta mig en sån stor trip ensam, i bästa fall tar resan 15 timmar, i värsta fall, upp till 40 timmar.

Jag har vart i malmö och stockholm på egen hand dock, men är inte riktigt samma som halvvägs genom världen!



Förra sommaren, ute hos mormor nere vid havet. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag längtar också efter sommaren. Gud vad skönt det ska bli med värme o sol. O tänk vad våra gojjor längtar :)

2012-03-05 @ 11:33:34
URL: http://peterssonemma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0