Vinter igen?

Idag har det inte hänt mycket, som vanligt.. Har legat och vilat i stort sett hela dagen och läst "Berättelsen om Fjärrskådarna", min mage har inte riktigt vart på bra humör idag. Jag har nog ätit lite mycket chips och godis det senaste =/
När vi skulle ner till torget och köpa taco krydda för maten, så var det iskallt, och då hade jag ändå på mig jeans, tjock tröja och jacka? vad hände med sommaren? häromdan kunde man ju knappt ha kläder på sig så varmt som det var!
Jag hoppas iallafall att sommaren kommer för att stanna nästa gång jag vill ha en bra sommar detta året, förra året så regnade det ju hela tiden, då hinner man inte vila upp sig.

Det är mors dag snart.. nästa söndag om jag inte har fel?
Funderar på vad jag ska hitta på till henne, min kära mor.... Jag planerade att scrappa ett Minialbum till henne på mors dag, men jag var för otålig så det fick hon för länge sen ;P inte något jag längtar efter att göra om i första taget ett sådant album... även om jag är lite sugen på det.
Jag hittar säkert någonting, hon blir ju glad vad hon än får!

Nu ska jag nog plugga lite igen... det ända jag gör känns det som, men ändå kommer jag ingenstans
Önskar att La ink eller Miami ink skulle komma, saknar det, det var det man kollade på på söndagarna!

Nu, plugga... och i bakgrunden hörs Nordman! ;P
 Är han inte bra så säg?

Önskar jag kunde lära mig nyckelharpa, så jäkla fint.. men dom kostar runt 15 - 20 tusen... Så det är ju inget man bara kan börja med... =/

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: annah

Tack för tipset om sidan!
Go´natt

2008-05-18 @ 23:12:07
URL: http://www.nybylivet.blogspot.com/
Postat av: idaa

Nu har jag uppdaterat!:)

2008-05-19 @ 18:06:24
URL: http://www.iday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0